KiCo4u.de - Hausaufgabenforum
Registrierung Kalender Mitgliederliste Teammitglieder Suche Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

KiCo4u.de - Hausaufgabenforum » English Help » SHORT!! English Essays » 9. und 10. Klasse » Hilfe zur mündlich Englisch Prüfung Bitee Helfen » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Dieses Thema wurde als unerledigt markiert. Thread unerledigt

Zum Ende der Seite springen Hilfe zur mündlich Englisch Prüfung Bitee Helfen
Autor
« Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Bahar
unregistriert
traurig Hilfe zur mündlich Englisch Prüfung Bitee Helfen Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Hallo smile
ich brauche ihre hilfe ich schreibe nächste woche am Freitag mündliche Englisch prüfung.
Ich gehe auf die Werkrealschule einer 9 Klasse.
Ich muss mich selber Vorstellen und über irgendwas presentieren ( Star, Stadt .. )
Ich hoffe sie können mir helfen

Vorstellen:

My presentation is about myself and about Big Bazaar in Istanbul in Turkey.
I want to tell you something about my self.

Hi, my name is ....... . I'm 14 years old. I was born on the 12th March on 1996 in .... . I live in .... with my family. Now what about my family. My mum she is 43 years old. She was born in ... . My father is 46 years old and he was born in .... . And my brother is 22 years old and he was born in ... . He make a education. We live in a house in .... . At the house we speak Turkish & German.
In my freetime I go shopping I love it, listing music, go out with friends or calling with friends. My favourite subjects are Sport, German & math.
My favourite music are house, electro, Pop, HipHop and R&B.
I plan for the future make my school more then my education and I have a good job. I don't know, what I want to be.
I'am self-confident

Über mein Großer Basar in der Türkei in Istanbul

The Big Bazaar has already been built in 1455 by Sultan Ahmet the 2. First, it was built of wood.
Originally this but the bazaar was built in 1730. Again and again, fires destroyed the bazaar and always it has been rebuilt and built the business larger.
Even then it was counted among the largest bazaar in Turkey.
The big Bazaar is a business district with about 4,000 stores. The bazaar is a 1km long. It is in the old city of Istanbul. The bazaar is a labyrinth of alleys and is also compatible to the Sultanahmet Mosque. In the bazaar in it, there are several gold and silver shops, carpet shops (which are usually homemade), clothing shops, herbal shops, restaurants, blacksmith dealers, souvenir, banks, houses of worship and much more. There are different roads but all are sort by type and all the shops are side by side.
I chose this because I love shopping and I will go there. I was never there.

Das wars und ich hoffe es macht ihnen nichts aus weil ich wollte meine persönlichen daten was ich nicht sagen will nicht gesagt hab
Ich wäre sehr froh wenn sie das verbessern könnten und meine fehler sagen können
Dankeschöööön :*
09.12.2010 20:52
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
KiCo4u.de - Hausaufgabenforum » English Help » SHORT!! English Essays » 9. und 10. Klasse » Hilfe zur mündlich Englisch Prüfung Bitee Helfen Baumstruktur | Brettstruktur

Impressum

Forensoftware: Burning Board 2.3.6 pl2, entwickelt von WoltLab GmbH